Стартапам

У Харкові тісно поєднались якісна вища освіта, потужній науковий потенціал та виробничі підприємства. Це надає гарні перспективи для створення  і зростання стартап компаній.

Слово "стартап" походить від  англійського "start up", що означає "запустити", тому так описують недавно створені компанії або ті, які знаходяться на початковому етапі діяльності.

Харківська мережа трансферу технологій допоможе креативним мешканцям  нашого регіону в реалізації їх інноваційних ідей, перетворенню їх в привабливий для інвесторів стартап проект. Зв’яжитесь з нами, щоб кваліфіковано представити інвесторам та великому бізнесу свої стартап-пропозицію.

Про стартапи і стартаперів

Останнім часом слово «стартап» стало актуальним, його часто можна зустріти в мережі, почути в новинах, на бізнес-заходах. Хтось описує за допомогою цього поняття майже будь-який бізнес, комусь подобається називати так проекти в інтернет, а хтось і зовсім із ним не знайомий. Слово «стартап» походить англійського «start up», що означає «запустити», тому так описують недавно створені компанії або ті, які перебувають на початковому етапі діяльності. Історія поняття почалася ще в 30-х роках минулого століття, коли американські студенти з прізвищами Паккард і Хьюлетт заснували власну компанію, яку назвали як «start up». На даний момент багатьом відомо, що вона називається HP або Hewlett-Packard, і є популярним виробником комп’ютерної техніки.

Тому часто припускають, що таке підприємство має якоюсь унікальною ідеєю, яку потрібно розвивати і просувати. Але, цей термін підходить для будь-якої фірми, незалежно від того, на чому вона спеціалізується. Історія багатьох відомих корпорацій починалася зі стартапу – з невеликого числа однодумців, які дуже хотіли реалізувати конкретний проект.

Хто ж такі стартапери? Це, у першу чергу, творча людина. Саме він придумує нікому не відомий проект і реалізовує його, водночас ризикуючи зазнати невдачі. Стартапером може бути людина будь-якого віку. Але, як показує практика, так називають найчастіше молодих людей, зокрема, студентів. Іноді це здається безглуздим, оскільки розвиток підприємств вимагає величезних коштів, яких у звичайних студентів у більшості випадків немає. Тут виникає логічне запитання – звідки в стартаперів кошти? У реальності грошей у них немає, і їм найчастіше допомагають інвестори. Для інвесторів фінансування початківців є перспективною справою. Тому вкладення грошей у стартапи у світі вважається актуальним. Інвесторами найчастіше служать венчурні фонди й «бізнес-ангели». 

Відмінність стартапу від звичайного бізнесу

В першу чергу відзначимо, що бізнес — це готовий план по веденню певного виду діяльності, названі всілякі ризики, визначено бюджет, продумані всі нюанси.

Стартапери ж просувають свої найцікавіші кампанії, маючи мінімальну кількість фінансових коштів, при цьому просуваючи ідеї, які не гарантують прибутку.

Особливості, які виділяють стартапи серед інших підприємств:

  1. Курс на нову продукцію. Найчастіше сутність проектів полягає в просуванні оригінальної концепції або товару, а також розвитку і доповнення старого продукту.
  2. Цікаві ідеї. Оригінальна ідея — це орієнтир і корінь розвитку будь-якого стартапу.
  3. Молоді початківці-автори. Як вже було сказано вище, багато відомих корпорації колись були проектами звичайних студентів. Відповідно до сучасної статистикою, в середньому, стартаперам всього близько 25 років. Тому така активність іноді саркастично називається «гаражної». Для тих, хто молодий і не має грошей, місцем для обговорення проект може бути саме гараж і кімната в орендованій квартирі.
  4. Робота не тільки для доходу, а й за ідею. Одному важко займатися розвитком будь-якого починання. Саме тому в реалізації стартапу бере участь кілька осіб на чолі з лідером. У кожного учасника кімнати є власна завдання. Для одного важливо розробити ідею на перспективу, інакше доручають виконати бізнес-план, а третій займається пошуком клієнтів та інвесторів. Всі обізнані в тому, що результат не буде швидким, однак, разом з цим вони зацікавлені в роботі і націлені на подальше отримання прибутку.
  5. Необхідність популяризувати свій проект, щоб знайти інвесторів. Останніх часто цікавлять свіжі оригінальні віяння, які вони допомагають втілити в життя. Допомога інвестора полягає у вкладенні грошових активів. Зрозуміло, головний аргумент для інвестора — це можливість отримати в майбутньому дохід.

Запрошення на реєстрацію

Якщо ви маєте інноваційну ідею, яка має, на ваш погляд, стартапівський потенціал, пропонуємо вам приєднатися до Харківської регіональної мережі трансферу технологій. Кваліфіковані експерти оцінять ваші пропозиції, відберуть найбільш перспективні проекти, автори яких зможуть з їх допомогою відшліфувати свої ідеї, перетворити їх на інвестиційно привабливі презентації та представити їх потенціальним інвесторам і бізнес-партнерам  на електронній платформі мережі та спеціальних маркетингових заходах.

Для цього заповніть, будь ласка, реєстраційну форму  Стартап-проект

 

Якщо виникли запитання, звертайтеся

kt@kt.kharkov.ua
+38057 340 4601
пр. Науки, 60, Харків, 61072



 

 

Пошук можливих партнерів в базах технологічних профілів:

 

Останні надходження

NewProject